Tänäkin kesänä Lohjalle, Vihtiin ja niiden lähiympäristöön saapuu tuhansia kesäasukkaita. Toiset vierailevat vain päiväksi, kun taas toiset viettävät viikkoja alueella. Oletteko ottaneet huomioon nämä tilapäiset asukkaat markkinoinnissanne ja mainonnassanne? Haluamme muistuttaa, että meillä on tarjota teille paketti, joka tavoittaa paikalliset asukkaat ja kesämökkiläiset tehokkaasti ja toimivasti. Älkää jättäkö tilaisuutta käyttämättä!
Miten koostetaan toimiva paikallinen kampanja
Ykkös-Lohja tuottaa yrityksille näkyvyyttä ensisijaisesti Ykköslohjan viikkolehden sivuilla, mutta myös www.ykkoslohja.fi sivun kautta, jolla joka kuukausi käy lähes 20 000 lukijaa. Tämän lisäksi Ykkös-Lohja tekee yhteistyötä mm. ER-tuen ja Omalogo Oy:n kanssa ja mahdollistaa saman mainoksen näkymisen noin kymmenessä eri paikallisessa verkkosivustossa sekä sosiaalisen median kanavissa – tämä tuon toiset 20 000 näkökertaa mainoksille helpostikin. Näin lehtimainos saa kesän aikana näkyvyyttä myös digitaalisilla alustoilla, joilla mökkiläiset satunnaiset myös vierailevat.
Artikkeli auttaa Googlessa – Lehtimainos toimii lehdessä – Digimainos tuo näkyvyyttä paikallisesti sosiaalisessa mediassa – ja nämä kaikki saat meiltä yhdessä kampanjassa!Kari Oksanne ja Bo Llinqvist, Ykkös-Lohjan mediamyynti
Google on yhä se hakukoneista ykkönen – otetaan siitä hyöty PR-artikkelilla
Koska ihmiset nykyään käyttävät Googlea ensisijaisena hakumenetelmänään, on yrityksille tullut entistä tärkeämmäksi kertoa omasta toiminnastaan ja palveluistaan omilla verkkosivulla, tai yleensäkin netissä. Tähän Ykkös-Lohja tarjoaa loistavan vaihtoehdon PR-artikkeleiden muodossa. PR-artikkeli on yritysmainos, joka tehdään artikkelin muotoon, julkaistaan lehdessä, mutta myös verkkosivuilla, josta Google sen indeksoi nopeasti ja tuo myös kesäasukkaille löydettäväksi. Näitä PR-artikkeleita luetaan satoja kertoja, mikäli niiden sisältö sattuu vain osumaan ihmisten etsimien asioiden kanssa – eli hakusanat osuvat!
Lisäksi Ykkös-Lohjan verkkosivuilla julkaistu yritysartikkeli linkin kanssa nostaa myös mainostettavan yrityksen oman verkkosivuston arvoa Googlen silmissä ja tekee siitä helpommin löydettävän.
Kesäkampanja suunnitellusti
Tavoita sekä perusasiakkaat että kesälomalaiset!
Oletko koskaan kuullut PR-artikkelista? Se tarkoittaa artikkelin muotoon tehtyä mainosta, kuten esimerkiksi: Esperin terapiakoira Severi Tällaisen artikkelin toiminta on kaksiosainen: toisaalta se on luettu lehdessä, ja toisaalla se luetaan netissä – se nimittäin löytyy hyvin Googlessa, kokeile vaikka hakea Googlessa terapiakoira Severiä, niin huomaat itse. PR-artikkeleita on Ykkös-Lohjassa tehty jo kymmenkunta vuotta ja jokainen artikkeli löyty myös netistä – ja itse tilaus toimii:
- asiakas tilaa PR-artikkelin (1/4s, 1/2s tai koko sivun, Severi oli 1/2s)
- toimittaja sopii tapaamisen, tekee haastattelun, ottaa valokuvat, ja tekee artikkelin – jonka te saatte tarkistaa ja muuttaa halutessanne
- tarkastuksen jälkeen artikkeli julkaistaa halutussa lehdessä kuten Lännen Helmi + netissä www.ykkoslohja.fi sivustolla
PR-artikkelin hinnat:
1/1s …. 1.699€ + alv
1/2s …. 790€ + alv
1/4s … 429€ + alv
Tee kesän mainoskampanjastasi entistä tehokkaampi! Mainoksesi tavoittaa kymmeniä tuhansia talouksia eri lehdissä: LÄNNEN HELMI -lehdessä 7.6. jaossa on 55 000 kappaletta, MÖKKILEHTI -lehdessä 5.7. jaossa on 45 000 kappaletta sekä kesämökkijakelussa, ja elokuussa MIELI VIRKEÄKSI -lehdessä 3.8. jaossa on 35 000 kappaletta sekä kesämökkijakelu. Mikäli otit PR-artikkelin, se löytyy myös helposti Googlesta, jolloin mökkiläiset löytävät sen helposti. Ja mikä parasta, meidän kauttamme mainoksesi näkyy myös alueellisesti sosiaalisessa mediassa. Tämä on mainoskampanja, johon kannattaa satsata!
Suomalaiset todellakin käyttävät Googlea aktiivisesti. Google on yksi suosituimmista hakukoneista Suomessa, ja se on lähes jokaisen suomalaisen käytössä joko tietokoneella tai mobiililaitteella. Suomessa tehdään miljoonia hakukyselyitä päivittäin, joten Google on tärkeä kanava yrityksille tavoittaa potentiaalisia asiakkaita ja markkinoida tuotteitaan ja palveluitaan.
Kysy kampanjasta heti: kari@ykkoslohja.fi
Yhteenveto
Kesän kokonaiskampanja sisältäen lehtimainokset + artikkeli + digialustojen mainokset antaa yritykselle mahdollisuuden kontaktoida sekä alueen omat asukkaat että tuhannet kesäasukkaat – miksi et kokeilisi, ja tekisi kunnon tuloksen tulevana kesänä, tai ainakin mahdollistaisit sen olemalla näkyvillä tarjouksellasi alueellisesti!
Myynti, mediatila Ykkös-Lohjassa
Bo Lindqvist p. 044-9835 104, bo@ykkoslohja.fi
Kari Oksanen p. 010- 327 4230, kari@ykkoslohja.fi (digimarkkinointi)
Pienet tapahtumailmoitukset lehteen verkkopalvelun kautta (25€/kpl) tai myyntiin yhteys isomman mediatilan suhteen.
Työpaikkailmoitus lehteen verkkopalvelun kautta (20€/kpl) tai myyntiin yhteys isomman mediatilan suhteen.
Yritysten digitaalinen markkinointi on mahdollista tehdä paikallisesti
Digimarkkinointi – Tärkeitä perusasioita: Jos yrityksesi on vasta siirtymässä digitaaliseen maailmaan, voit aloittaa käymällä läpi kaikki perusasiat. Näihin asioihin kuuluu esimerkiksi verkkosivujen tekeminen ja kehittäminen, hakukoneoptimointi, sosiaalisen median hyödyntäminen ja niin edelleen. Tärkeintä on kuitenkin löytää ne oikeat työkalut, jotka ovat räätälöityjä juuri sinun yrityksesi tarpeisiin. Olemme keränneet apuayritykselle.fi sivustolle paljon purtavaa, ja autamme luonnollisesti kaikessa digitaaliseen markkinointiin ja mainontaan liittyvissä asioissa, olemmehan toimineet digissä jo 90-luvulta lähtien tehden mainoksia, sisältöä – vähän sitä sun tätä – ota yhteyttä ja katsotaan teillekin hyvä kampanja.